-
ІСТОРІЯ З’ЯВЛЕННЯ ПОТУЖНОГО І КОМПАКТНОГО СЕРВИДВИГУНА ТА
Cерводвигун TA – справжня історія успіху KEB. Збільшення попиту клієнтів на потужні, але дуже компактні двигуни призвело до розробки абсолютно нового типу двигуна KEB — серводвигуна TA. Висока питома потужність у поєднанні з крутним моментом до 90 Нм
-
НОВИЙ РОЗМІР ДЛЯ ТРИФАЗНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ
Назва моделі змінюється на DM160 завдяки переходу на власне виробництво двигунів з висотою вала 160, створюючи більшу гнучкість у роботі виробників обладнання. Всі опції такі як гальма, енкодери або вентилятори будуть входити у склад двигунів.
-
ЦЕЙ ІНСТРУМЕНТ ДОПОМОЖЕ ВАМ ВИБРАТИ ПРАВИЛЬНИЙ РЕДУКТОР І ДВИГУН
Можливість швидко зібрати потрібний мотор-редуктор та зробити правильний вибір із підготовлених варіантів. Детальний опис товару з таблицями даних, креслення та 3D моделі Програма KEB DRIVE пропонує все це та багато іншого.
-
2-В-1: ДВИГУН З ІНТЕГРОВАНИМ ПЕРЕТВОРЮВАЧОМ ЧАСТОТИ
KEB розширив асортимент своєї продукції: тепер доступні асинхронні мотор-редуктори з інтегрованими перетворювачами частоти – ефективне та зручне рішення двигуна 2-в-1 для широкого спектру застосувань. На практиці це відкриває цікаві переваги.
-
МОТОР-РЕДУКТОРИ КЕВ В МОБІЛЬНИХ МАНІПУЛЯТОРАХ
В маніпуляторах для деталей двигунів використовуються мотор-редуктори та привідна технологія від KEB. Обертальний рух передньої панелі реалізується компактним серводвигуном, який забезпечує великий діапазон налаштування швидкості та високу постійність швидкості.
-
ПРАВИЛА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ
Правила ефективності електродвигунів набрали чинності в ЄС у липні 2023 року. Мета: зменшити споживання електроенергії та таким чином посилити захист клімату. Двигуни в різних діапазонах потужності підпадають під дію норм екологічного виконання.